مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06سياسي

رسانه باید مطالبه گر باشد


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: رسانه باید مطالبه گر باشد زیرا روحیه مطالبه گری موجب پیشرفت کشور می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز و طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت 17 مرداد از خبرنگاران شهرستان مهرستان با حضور فرمانده انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

سرهنگ محمد سرگزی، فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در این مراسم اظهار داشت: 17 مرداد، فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

وی افزود: دنیای امروز و قرار گرفتن بشر در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از هر موقعیت و زمان دیگری وابسته به اطلاع رسانی و آگاهی است، در فضایی که دشمن آگاهی و فهم مردم را هدف گرفته، خبرنگاران می توانند با رعایت منافع ملی، شأن و جایگاه و شخصیت افراد و حریم های اخلاقی و خصوصی، رسالت خود را در مهندسی انتقال پیام های صحیح به جامعه به بهترین نحو ایفا کنند.

فرمانده انتظامی مهرستان بیان داشت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند که مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولین می رسانند و همچنین باید انتقال دهنده پاسخ های مسئولین به مردم باشند که این اقدام آنها شایسته تقدیر وتشکر است و باید همچنان ادامه داشته باشد و تجلیل از خبرنگاران نباید به روز خاصی تعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه باید مطالبه گر باشد

رسانه باید مطالبه گر باشد