مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-06سياسي

بهبودیافتگان از اعتیاد باید حمایت شوند/ ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حمایت از بهبودیافتگان اعتیاد استفاده کرد.

- حسین عسگری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تشکیل چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان اظهار کرد: به منظور اجرای مطلوب آیین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر این جلسه با حضور دستگاه ها و سازمان های مرتبط و موسسات وابسته برگزار شد.

وی افزود: استفاده مطلوب از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین حمایت از بنگاه های اقتصادی، استفاده از جامعه خیرین و متخصصین داوطلب به منظور درمان، حمایت اجتماعی و اقتصادی و تأمین مخارج درمان معتادان بهبود یافته از مباحث و اهداف این جلسه بود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: موضوع حرفه آموزی و اشتغال بهبودیافتگان به منظور اصلاح نگرش جامعه به پذیرش محکومان و زندانیان و بازاجتماعی شدن آنها  از دیگر موضوعات بود.

وی خاطرنشان کرد: با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان در زمینه اجرای آیین نامه با موسسات فعال در این زمینه، توافق نامه هایی همکاری از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودیافتگان از اعتیاد باید حمایت شوند/ ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها

بهبودیافتگان از اعتیاد باید حمایت شوند/ ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها