مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-06اقتصادي

صادرات چهارماهه منطقه آزاد اروند به بیش از 30 میلیون دلار رسید


معاون اقتصادی منطقه آزاد اروند گفت : در چهار ماه اول امسال میزان صادرات از منطقه آزاد اروند به بیش از 30میلیون دلار رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، سید علی موسوی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند ظهر امروز در آیین افتتاح هشتمین پروژه از سری پروژه های در سرزمین فتح در شهرک صنعتی آبادان هستیم.

 وی افزود: در این واحد تولیدی مواد معدنی و پلیمری مورد نیاز مصارف صنعتی تولید و به کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپایی صادر می شود.

موسوی با اشاره به میزان افزایش صادرات از منطقه آزاد اروند گفت: ظرف چهار ماه گذشته بیش از 30 میلیون دلار صادرات از محصولات تولیدی منطقه آزاد اروند به سایر کشورها انجام شد.

 وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال صادرات و ارز آوری بیش از 205 میلیون دلار از محصولات تولیدی منطقه را شاهد باشیم.

معاون اقتصادی منطقه با اشاره به مصارف گسترده مواد تولیدی وکس پلی اتیلن افزود: تولیدات این واحد تولیدی یک میلیون دلار ارز آوری خواهد داشت و  به 6 هزار تن خواهد رسید که صددرصد به کشورهای ترکیه و چین صادر خواهد شد.

وی در پایان به میزان سرمایه گذاری 150 میلیارد ریالی این واحد تولیدی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم 32 نفر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح پروژه ای تولیدی و صنعتی در منطقه شاهد رشد و شکوفایی پیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات چهارماهه منطقه آزاد اروند به بیش از 30 میلیون دلار رسید

صادرات چهارماهه منطقه آزاد اروند به بیش از 30 میلیون دلار رسید