مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-06سياسي

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره رسانه و نیرو


مهدی جعفری خبرنگار خبرگزاری فارس در قم موفق به کسب رتبه های برتر بخش تیتر و خبر در دومین جشنواره سراسری رسانه و نیرو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیین اختتامیه دومین جشنواره نیرو و رسانه با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو و محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف تجلیل شد.

محمدمهدی فرقانی رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، ریاست هیئت داوران این جشنواره را بر عهده داشت و یونس شکر خواه عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو، حسن نمکدوست مدیر مرکز آموزش و پژوهش موسسه همشهری و داود نعمتی عضو هیئت علمی دانشکده صدا و سیما و.

داوران این جشنواره بودند.

بر اساس این گزارش در دومین جشنواره نیرو و رسانه 557 اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار در دو مرحله داوری شدند.

در مرحله نخست داوری، 462 اثر و در مرحله دوم داوری 239 اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده که از این میان 40 اثر حائز رتبه های نخست تا سوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره رسانه و نیرو

درخشش خبرنگار فارس در جشنواره رسانه و نیرو