مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-06اجتماعي

ارتفاع موج در دریای عمان به 4 متر می رسد


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می شود از اواخر جمعه دریای عمان مواج و متلاطم شود به قدری که ارتفاع موج در نزدیکی سواحل چابهار به 3 تا چهار متر برسد.

- محسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شدت تلاطم امواج طوری خواهد بود که در صورت ادامه فعالیت های دریایی منجر به غرق شدن شناورهای سبک و آسیب دیدن شناورهای بزرگ و سنگین می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود شرایط مواج دریا حداقل تا دوشنبه ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: توصیه می شود برای جلوگیری از بروز خسارت محدودیت های لازم برای تردد قایق های سبک و تفریحی و انتقال قایق های کوچک به مکان های امن توسط مسئولان دریایی مد نظر باشد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری به تقویت بارش های همرفتی در جنوب استان اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی از اواخر وقت جمعه بارش های همرفتی در جنوب استان، سواحل و بر روی دریای عمان شدت می گیرد به طوری که در برخی مناطق مخاطراتی مانند جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه های محلی، آبگرفتگی معابر، وقوع صاعقه و تند بادلحظه ای و بارش تگرگ انتظار می رود.

حیدری افزود: پیش بینی می شود تمرکز بارش ها در شهرستان های سرباز، راسک، دشتیاری، قصرقند، نیکشهر، کنارک، چابهار، جنوب سراوان، سیب سورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع موج در دریای عمان به 4 متر می رسد

ارتفاع موج در دریای عمان به 4 متر می رسد