مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-06سياسي

اشتغال معتادان بهبودیافته باید در اولویت باشد


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: مسئله اشتغال یکی از اولویت های مراقبت بعد از خروج معتادین بوده که اگر برای آن برنامه ای نداشته باشیم موجب خسارت زیادی به جامعه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی ظهر امروز در چهارمین شورای پیشگیری از وقوع جرم با محوریت پیگیری عملیاتی شدن آیین نامه مراقبت و خروج معتادان موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: امروزه اعتیاد به یک معضل اساسی فردی ـ اجتماعی در جامعه تبدیل شده و اقشار مختلفی به خصوص جوانان به آن گرایش پیدا کرده اند و تبعات زیادی به ساختار جامعه وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه تحمل شرایط یک فرد معتاد در خانواده از وجود یک بیمار صعب العلاج در جامعه به مراتب سخت تر است، افزود: اعتیاد علاوه بر آسیب های جسمی و روانی شدیدی که به خود فرد معتاد وارد می کند آثار زیان بارتری در خانواده و جامعه دارد به خصوص در حوزه اشتغال که اغلب معتادین توان کاری خود را از دست می دهند و دیگر بهره وری لازم را نخواهند داشت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان بزرگ ترین مشکل معتادین را بیکاری و عدم اشتغال و کسب درآمد دانست و گفت: اگر به اعتیاد به عنوان یک بیماری نگاه کنیم امانند تمام بیماری های دیگر اگر تحت کنترل نباشد مشکلات زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال معتادان بهبودیافته باید در اولویت باشد

اشتغال معتادان بهبودیافته باید در اولویت باشد