مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-06سياسي

تعامل خوب رییس دادگستری گچساران با دستگاه های اجرایی شهرستان


در بحث موضوع برگزاری انتخابات رییس دادگستری تعامل خوبی با دیگر دستگاه های اجرایی به جهت ایجا د امنیت و پیشگیری از جرائم انتخاباتی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، آیین تکریم ریئس دادگستری گچساران با حضور مسوولان  قضایی و هیات همراه در سالن جلسات دادگستری این شهرستان برگزار شد.

 در این آیین علی خوانپایه با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد،: امروز مراسم تکریم رییس دادگستری شهرستان گچساران است.

 وی با بیان اینکه در قانون نظام جمهوری اسلامی براساس قانون سه قوه داریم که هر یک مستقل و در تعامل با یکدیگر هستند، گفت: مهمترین اصل در این 3 قوه تعامل با یکدیگر بین قوا است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه حضور این سه قوه در شهرستان محسوس است،افزود: قوه قضاییه در اجرای عدالت و امنیت قضایی در سایه  استقلال به حمایت از مظلومین کار انجام می شود.

وی افزود: مهمترین موضوعی  در حوزه اجرایی صیانت از حقوق بیت المال است که در حوزه دولت بسیار حائز اهمیت است که نیازمند تعامل و همکاری با قوه قضاییه است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه  مهمترین موضوع درقوه مجریه صیانت از بیت المال عنوان کرد:بحث پیشگیری از وقوع جرم است که در حوزه قضاییه شهرستان است و بخشی از ارکان دولت عضو این کمیسیون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل خوب رییس دادگستری گچساران با دستگاه های اجرایی شهرستان

تعامل خوب رییس دادگستری گچساران با دستگاه های اجرایی شهرستان