مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-06اقتصادي

تکلیف 13 بسته کاری دیگر از طرح توسعه 28 مخزن مشخص شد


تکلیف 13 بسته دیگر از طرح نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با نهایی شدن فرآیند مناقصات و انتخاب پیمانکاران مشخص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: به این ترتیب، تعداد بسته های تعیین تکلیف شده طرح 28 مخزن به عدد 19 خواهد رسید.

وی توضیح داد: این 11 بسته قراردادی شامل اهواز 14، مارون 3، 6، 14 و 25، رامین، منصورآباد، سیاهمکان، زیلایی، چلینگر، گرنگان و بالارود است که شروع به کار آنها پس از امضای قراردادها ابلاغ خواهد شد.

برای دو بسته دیگر شامل اهواز 235 و پازنان نیز یک شرکت و یک کنسرسیوم آمادگی خود را برای اجرا و تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح اعلام کرده اند که بر اساس مقررات و پس از صدور مجوز از مراجع ذی صلاح، واگذاری بسته های قراردادی انجام خواهد شد.

محمدی با یادآوری اینکه پیش از این پیمانکاران 6 بسته قراردادی شامل منصوری آسماری، رامشیر، گچساران خامی، لالی آسماری، کبود و نرگسی مشخص شده بود که عملیات اجرایی این قراردادها از ابتدای سال 1398 در جریان است، ادامه داد: از باقی بسته های قراردادی طرح توسعه 28 مخزن، 6 بسته شامل سولابدر، بینک، گلخاری، بی بی حکیمه، گچساران 34 و لالی بنگستان در حال برگزاری فرآیند مناقصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 13 بسته کاری دیگر از طرح توسعه 28 مخزن مشخص شد

تکلیف 13 بسته کاری دیگر از طرح توسعه 28 مخزن مشخص شد