مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-06اجتماعي

ثبت نام بیش از 90 درصدی دانش آموزان همدانی/144 روستا به اینترنت دسترسی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از ثبت نام بیش از 90 درصدی دانش آموزان همدان خبر داد و گفت: 144 روستا در همدان به اینترنت دسترسی ندارند و در شرایط کرونا آموزش را در بستر درسنامه و حضوری ارائه دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در نشست خبری به صورت لایو در شبکه پیام رسان شاد ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: مایه خرسندی است که از طریق شبکه تعاملی شاد به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی گسترده می توانیم ارتباطی را با خبرنگاران داشته باشیم و امیدوارم در آینده نزدیک ارتباط دو سویه و همسنگ نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به تلاوت بخشی از آیات سوره احزاب گفت: آیه 70 سوره احزاب می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید که مصداق آن آموزش و پرورش و اصحاب رسانه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه دو عنصر معلمان و خبرنگاران در جامعه بسیار اثرگذار و فعال هستند و اقدامات آنها دارای قرب و منزلت است عنوان کرد: این دو گروه به عنوان عنصر آگاهی بخشی هستند که هر کاری را انجام می دهند تا مشکلات جامعه رفع شده و توسعه و تعالی شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و معلمان هر دو از قلم استفاده می کنند، قلمی که خداوند به آن قسم خورده است گفت: معلمان و خبرنگاران انسان های بزرگی هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 90 درصدی دانش آموزان همدانی/144 روستا به اینترنت دسترسی ندارند

ثبت نام بیش از 90 درصدی دانش آموزان همدانی/144 روستا به اینترنت دسترسی ندارند