مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-06سياسي

برگزاری جشنواره تابستانی ستارگان با حضور دانش آموزان


مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد عرب مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان از برگزاری جشنواره ستارگان در استان خوزستان خبر داد و گفت: همزمان با فرصت اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان، جشنواره بزرگ ستارگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت آنلاین برگزار می شود، افزود: از نکات جالب توجه جشنواره ستارگان امکان حضور و همراهی والدین با فرزندان خویش است که می توانند مراحل مختلف این مسابقه را در کنار فرزندان خود طی کنند.

حجت الاسلام عرب ادامه داد: در این مسابقه، محتوای آموزشی، مهارتی، تربیتی، اعتقادی و درسی در قالب های متنوع و جذاب در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خوزستان با انتقاد از برخی سبک های غلط آموزشی، گفت: در بسیاری از شهرها، فعالیت های آموزشی و تربیتی بیشتر به ایام سال تحصیلی محدود می شود؛ در حالی که استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اهمیت دوچندان دارد.

وی ادامه داد: مسؤولین جشنواره ستارگان نیز با هدف استفاده بهینه از فرصت تابستان، درصدد ایجاد فضایی گرم و صمیمی برای دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تابستانی ستارگان با حضور دانش آموزان

برگزاری جشنواره تابستانی ستارگان با حضور دانش آموزان