مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-06فرهنگي

«نوای آدمیت» رونمایی شد/ یک تجلیل موسیقایی از مدافعان سلامت


قطعه «نوای آدمیت» از تازه ترین تولیدات ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس قدردانی از مدافعان سلامت رونمایی شد.

- قطعه نوای آدمیت از تازه ترین تولیدات ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس قدردانی از مدافعان سلامت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از به نقل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسمی که روز پنجشنبه شانزدهم مرداد به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شدند از قطعه نوای آدمیت با اجرای ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف رونمایی کردند.

این قطعه به پاس قدردانی از مدافعان سلامت در روزهای کرونایی تولید و منتشر شده است.

روایت وزیر ارشاد از همراهی پزشکان و پرستاران در روزهای سخت و قدردانی از خبرنگاران سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اثر موسیقی نوای آدمیت کاری از ارکستر ملی ایران که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ضمن خسته نباشید به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمام همکاران او که در روزهای دشوار کرونا به سختی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوای آدمیت» رونمایی شد/ یک تجلیل موسیقایی از مدافعان سلامت

«نوای آدمیت» رونمایی شد/ یک تجلیل موسیقایی از مدافعان سلامت