مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-06اجتماعي

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد


فرماندار شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه قوی بارش در نوار ساحلی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان کنارک سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه قوی بارش در نوار ساحلی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اعم از دستگاه های خدماتی و امدادی برای پیشگیری از وقوع یا امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدالدین یوسفی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کنارک، اظهار داشت: تمام مدیران تا پایان بحران در شهرستان حضور داشته باشند و بخشداران و دهیاران اطلاع رسانی به مردم و جهادکشاورزی اطلاع رسانی به کشاورزان را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

وی با اشاره به اینکه صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی خودداری کنند، ادامه داد: در صورت نیاز و تشخیص شیلات تمامی قایق در سواحل این شهرستان به جای امان منتقل شوند.

فرماندار شهرستان کنارک خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی با همکاری شرکت های خصوصی مستقر در شهرستان کنارک نسبت به ارسال دستگاه های لجستیک به مناطق مورد نیاز شهرستان اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد

ستاد مدیریت بحران کنارک به حالت آماده باش درآمد