مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-06سياسي

خبرنگاران باید محور وحدت آفرینی و امید بخشی باشند


خبرنگاران باید با انتشار حقایق و واقعیت ها و نگاه تیزبینانه عرضه را بر سیاه نمایی تنگ کنند و محور وحدت آفرینی و امید بخشی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شهرستان هرسین برگزار شد.

فرماندار هرسین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و خانواده بزرگ اهل قلم طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران می توانند با شفاف سازی افکار عمومی و در نظر گرفتن منافع شهرستان ضمن جلوگیری از شایعه سازی بخشی از چرخه توسعه باشند.

امیر شاه آبادی نقش خبرنگاران در توسعه کشور ، تنویر افکار عمومی و امید بخشی در جامعه غیر قابل انکار  دانست و افزود: خبرنگاران می توانند در توسعه شهرستان موثر باشند و ضمن همکاری با مسؤولان و جلوگیری از شایعه سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم خود را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید اقدامات گسترده نظام و دولت را منتشر کنند و این امر مهم با قلم خبرنگاران و موج رسانه ای هدفمند محقق خواهد شد.

شاه آبادی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه با انتشار واقعیات محقق می شود، گفت: خبرنگاران باید با انتشار حقایق و واقعیت ها و نگاه تیزبینانه عرضه را بر سیاه نمایی تنگ کنند و محور وحدت آفرینی و امید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران باید محور وحدت آفرینی و امید بخشی باشند

خبرنگاران باید محور وحدت آفرینی و امید بخشی باشند