مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-06پزشكي

قطعه مدافعان سلامت ارکستر سمفونیک تهران رونمایی شد


قطعه مدافعان سلامت ارکستر سمفونیک تهران صبح امروز با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت بهداشت رونمایی شد.

- قطعه "مدافعان سلامت" ارکستر سمفونیک تهران رونمایی شد قطعه "مدافعان سلامت" ارکستر سمفونیک تهران صبح امروز با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت بهداشت رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در مراسم آیین رونمایی از قطعه مدافعان سلامت ارکستر سمفونیک تهران، با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: من به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت زانو می زنم و دست آفرینندگان این قطعه را می بوسم و از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: همکاران ما در روزهای سخت کشور و تحریم های ظالمانه و شرایط دشوار اقتصادی با بیماری کرونا مبارزه کردند و عزیزانی نیز در این را شهید شدند.

آنچه بار سنگین مدافعان سلامت را کاهش داد ابراز لطف و همدلی هنرمندان، مردم و.

بود.

وی درباره قطعه مدافعان سلامت ، تصریح کرد: این کار زیبا دل همکاران ما را گرم خواهد کرد و سبب افزایش سرعت در خدمت رسانی آنها به بیماران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینه هنر زبان گفتمان عشق است، خاطرنشان کرد: هنرمند، عاشق دلسپرده ای به پاکی، مهربانی و زلالی و شفافیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه مدافعان سلامت ارکستر سمفونیک تهران رونمایی شد

قطعه مدافعان سلامت ارکستر سمفونیک تهران رونمایی شد