مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-06اجتماعي

بهسازی 30 چشمه در مناطق عشایری دیشموک


رییس امور عشایر کهگیلویه با بیان اینکه 30باب چشمه در مناطق عشایری دیشموک بهسازی شده است،گفت: بهسازی 10 چشمه دیگر نیز دردستور کار قرار دارد.

- سید خداد اجتهادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهارداشت: بیش از 30 باب چشمه در مناطق عشایری بخش دیشموک بهسازی شده است.

رییس امور عشایر کهگیلویه گفت: پس از پایان کار بازگشایی راه های ارتباطی بهسازی 10 باب چشمه دیگر نیز در این مناطق انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد:از ابتدای امسال تاکنون با سه دستگاه لودر و ماشین آلات راهسازی بیش از 200 کیلومتر از راه های ارتباطی و سخت گذر بخش دیشموک بازگشایی شد.

  اجتهادی به دو طرح مهم راهسازی مناطق عشایری بخش دیشموک هم اشاره کرد و افزود: جاده ارتباطی عشایر این منطقه از مسیر بردکر به رودریش به طول 9 کیلومتر در مناطق کوهستانی و سخت گذر در دست اجرا است.

وی ادامه داد: تاکنون هفت کیلومتر از این مسیر کار شده و 2 کیلومتر باقیمانده نیز در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار برای تکمیل طرح هستیم.

رییس اداره امور عشایر شهرستان کهگیلویه گفت: با تکمیل این جاده مسیر عشایر این منطقه بیش از 40 کیلومتر کوتاه تر می شود.

وی ساخت جاده ارتباطی عشایر از روستای درغک به سمت کوه سیاه لنده را نیز طرحی مهم در زمینه راه های ارتباطی عشایر بخش دیشموک عنوان کرد و گفت: این طرح به طول 8 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 30 چشمه در مناطق عشایری دیشموک

بهسازی 30 چشمه در مناطق عشایری دیشموک