مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-06فرهنگي

رونمایی از دو اثر نمایشی در حوزه دفاع مقدس


آیین رونمایی از کتاب های «وقتی توبره انارهای مرده به چشمه سور می افتد» و «روزی روزگاری همین کوچه پایینی» در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

- آیین رونمایی از کتاب های وقتی توبره انارهای مرده به چشمه سور می افتد و روزی روزگاری همین کوچه پایینی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین رونمایی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد، از کتاب نمایشنامه وقتی توبره انارهای مرده به چشمه سور می افتد نوشته عباسعلی روشنک و کتاب نمایشنامه روزی روزگاری همین کوچه پایینی نوشته رضا دانش پژوه رونمایی شد.

این کتاب ها با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 99 چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بیان کرد: هنرمندان نمایشنامه نویس این استان تاکنون در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام های بلندی برداشته اند که جای تقدیر دارد.

فرهنگ و هنر زیربنای توسعه هر جامعه ای است.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون اقدامات خوبی برای حمایت از نمایشنامه ها و فیلم نامه های حوزه دفاع مقدس انجام داده که این حمایت ها همچنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو اثر نمایشی در حوزه دفاع مقدس

رونمایی از دو اثر نمایشی در حوزه دفاع مقدس