مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-06سياسي

پردیس سینمای سقز به مهمترین باتوق فعالیت های فرهنگی تبدیل می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان راه اندازی پردیس سینمایی در سقز را زمینه ساز ایجاد مهمترین پاتوق برای فعالیت های فرهنگی و هنری در این شهرستان عنوان کرد.

- امین مرادی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان سقز به خبرنگار مهر ، گفت: ارتقاء زیرساخت های فرهنگی در یک شهر و استان بهترین فرصت و امکان در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: وجود مکان های فرهنگی باعث می شود تا بخشی از اوقات فراغت جوانان در این مکان ها سپری شده و به همین دلیل زمینه برای کاهش بزه کاری و آسیب های اجتماعی فراهم می شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه سینما در عصر حاضر، بیان کرد: در عصر حاضر سینما به عنوان یک ظرفیت مهم فرهنگی و با توجه به جذابیتی که دارد بهترین امکان در راستای ایجاد سرگرمی های مناسب برای خانواده ها به ویژه نسل جوان است.

وی گفت: سینما نه تنها رشد و ارتقاء فرهنگ در یک منطقه را افزایش می دهد، که جنبه های آموزشی نیز دارد و به همین دلیل می تواند در سایر مباحث مرتبط با مسائل اجتماعی و فرهنگی موثر باشد.

مرادی یادآور شد: امروز افزایش سرانه صندلی سینما و مکان های فرهنگی و هنری از این دست یکی از اولویت های مهم برای توسعه در یک منطقه به شمار می رود و به همین دلیل تمامی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمای سقز به مهمترین باتوق فعالیت های فرهنگی تبدیل می شود

پردیس سینمای سقز به مهمترین باتوق فعالیت های فرهنگی تبدیل می شود