مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-06سياسي

رسانه ها باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر اخبار را پوشش دهند


نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کار خوبی که در جامعه توسط آحاد جامعه یا مسؤولین انجام می شود باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر خبری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قزوین به مناسبت هفتهٔ خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری فارس با عملکرد انقلابی خود به جبههٔ انقلاب خدمت می کند و خداوند به چنین افرادی وعده داده است که راه درست را به آن ها نشان خواهد داد.

وی افزود: اکنون شغل خبرنگاری از نامردمی ها و دیده نشدن ها زخمی است و ما مشاهده می کنیم که به این شغل اهمیت لازم داده نمی شود.

محمدبیگی در ادامه در رابطه با لزوم انتشار اخبار خوب گفت: هر کار خوبی که در جامعه توسط آحاد مردم یا مسؤولین انجام می شود باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر خبری شود.

این مسؤول تصریح کرد: شغل خبرنگاری مانند اذانی است که مؤذن بر سر کوی و برزن می گوید و اگر جمهوری اسلامی ایران کار نیکی انجام می دهد و یا اگر جبههٔ مقاومت اسلامی عدهٔ زیادی از مردم بی گناه را از چنگال خون خواران نجات می دهد باید توسط مؤذنان رسانه ای در پهنهٔ گیتی گسترانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر اخبار را پوشش دهند

رسانه ها باید در راستای امر به معروف و نهی از منکر اخبار را پوشش دهند