مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-06فرهنگي

سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان کردستان در سطح ملی است


استاندار کردستان عنوان کرد کە تولید سریال فاخر و تاریخی سنجرخان فرصتی مغتنم برای معرفی هنرمندان کردستانی در سطح ملی است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان عنوان کرد کە تولید سریال فاخر و تاریخی سنجرخان فرصتی مغتنم برای معرفی هنرمندان کردستانی در سطح ملی است.

بهمن مرادنیا در بازدید از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان به همراه کارگردان و عوامل این سریال در سنندج گفت: ساخت سریال فاخر و معرفی چهره ها و شخصیت های کردستان خواسته مردم است که باید به آن جامه عمل پوشاند.

وی با بیان اینکه وعده ای که به مردم داده می شود باید اجرایی و خواسته آنان تحقق پیدا کند، افزود: تمام تلاش عوامل تولید سریال سنجرخان باید بر این امر متمرکز باشد که پروژه در موعد مقرر به اتمام و از رسانه ملی پخش شود.

مرادنیا ساخت سریال سنجرخان را طلیعه ای برای کارهای بزرگتر و بهتر ارزیابی کرد و اظهار داشت: هنرمندان کردستانی باید در این راستا با تعصب و جدیت بیشتری کار کنند چرا که این سریال فرصت مناسبی برای معرفی آنان در سطح کشور فراهم می کند.

استاندار کردستان به تهیه کننده و کارگردان سریال سنجرخان تاکید کرد که ما با همه توان اعتبار مورد نیاز برای این کار را از منابع مختلف تامین خواهیم کرد و لازم است جهت پیشبرد کار از توجه به حاشیه ها پرهیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان کردستان در سطح ملی است

سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان کردستان در سطح ملی است