موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-06بين الملل

اگر آنگونه که ترامپ می گوید حمله سازماندهی شده باشد؛ انفجار بیروت کار آمریکا و اسراییل است


اگر آنگونه که ترامپ گفته، انفجار بیروت در نتیجه حمله سازماندهی شده باشد، پس آمریکا و رژیم صهیونیستی در ورای این انفجار هستند.

- تحلیلگر معروف جهان عرب اعلام کرد: اگر آنگونه که ترامپ گفته، انفجار بیروت در نتیجه حمله سازماندهی شده باشد، پس آمریکا و رژیم صهیونیستی در ورای این انفجار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالباری عطوان در مطلبی با اشاره انفجار دو روز قبل بیروت آورده است: اگر انفجار فاجعه باری که نیمی از بیروت را ویران کرد و به کشته و زخمی شدن شماری زیادی انجامید، حادثه تصادفی نباشد و حمله سازماندهی شده آنگونه که دونالد ترامپ گفته، باشد؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی در ورای آن هستند و مسئولیت آنرا به طور مستقیم یا غیر مستقیم یا از طریق عوامل خود در لبنان دارند.

ژنرالهای مورد اعتماد ترامپ نظریه حمله بودن را تایید کرده اند وی بیان کرد: ما نظریه توطئه که همواره این دو طرف(اسراییل و آمریکا) در ورای آن قرار دارند و مثالهای برجسته در عراق در این باره داریم، را بعید نمی دانیم.

ترامپ تقریبا تنها کسی بود که در پاسخ درباره ماهیت انفجار از حمله وحشتناک سخن گفت و ژنرالهایی که مورد اعتماد وی هستند، این نظریه را با توجه به ماهیت دود به هوا برخاسته را تایید کرده اند و اینکه حادثه تصادفی باشد را رد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر آنگونه که ترامپ می گوید حمله سازماندهی شده باشد؛ انفجار بیروت کار آمریکا و اسراییل است

اگر آنگونه که ترامپ می گوید حمله سازماندهی شده باشد؛ انفجار بیروت کار آمریکا و اسراییل است