مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-06سياسي

تلاش برای توانمندسازی جامعه از اهداف مشترک کمیته امداد و جهاددانشگاهی است


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: محرومیت زدایی و توانمندسازی در زمینه های مختلف از وجود مشترک دو نهاد انقلابی کمیته امداد و جهاددانشگاهی است.

- قنبر موسی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی و کمیته امداد دو نهاد مولود انقلاب اسلامی و جوان هستند، که با همدلی در حال محرومیت ‍زدایی و توانمندسازی در زمینه های مختلف هستند.

وی داشتن روحیه جهادی و اخلاص در کار را از ویژگی های دو نهاد کمیته امداد و جهاددانشگاهی دانست و گفت: در حوزه های مختلف این دو نهاد می توانند همکاری بیشتر و بهتری داشته باشند و جهاددانشگاهی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی در زمینه محرومیت زدایی و مبارزه با آسیبهای اجتماعی در استان ایلام نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: سرفصل های آموزشی در حوزه اشتغال از جمله ظرفیت های مشترک بین کمیته امداد و جهاددانشگاهی است، کمیته امداد آموزش های متعددی در حوزه مددجویان و کارکنان این مجموعه در دستور کار دارد و مصمم است از ظرفیت جهاددانشگاهی بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای توانمندسازی جامعه از اهداف مشترک کمیته امداد و جهاددانشگاهی است

تلاش برای توانمندسازی جامعه از اهداف مشترک کمیته امداد و جهاددانشگاهی است