مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-06سياسي

آغاز مرحله دوم رزمایش مومنانه با توزیع 10 هزار بسته غذایی و 31 سری جهیزیه


فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، 10 هزار بسته غذایی و 31 سری جهیزیه را در آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می کند.

- مجید علیپور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی فارس در شیراز اظهار داشت: امروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، بیش از 10 هزار بسته معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

وی افزود: این بسته ها شامل برنج به همراه 5 قلم کالای دیگر از جمله شکر، ماکارونی، مرغ، گوشت، حبوبات، روغن، و رب است که ارزش هر بسته به صورت میانگین 250 هزار تومان است.

علیپور بیان کرد: تهیه و توزیع این بسته ها با مشارکت پایگاه های مقاومت، خیرین و سپاه بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله با بیان اینکه تاکید ما بر این است که افراد جدید شناسایی شده یا از قلم افتادگان دوره های قبلی باشند برای دریافت بسته های معیشتی در اولویت باشند.

وی در ادامه به تهیه و توزیع 31 سری جهیزیه میان زوجین جوان که توسط بسیج محلات شناسایی و معرفی شده اند، به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد و گفت: این سری جهیزیه ها شامل کالاهای ایرانی از جمله یخچال، گاز، لباسشویی، تلویزیون، و تعدادی لوازم خانگی کوچک به ارزش تقریبی هر سری 12 میلیون تومان است که به صورت مشارکتی توسط خیرین و سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم رزمایش مومنانه با توزیع 10 هزار بسته غذایی و 31 سری جهیزیه

آغاز مرحله دوم رزمایش مومنانه با توزیع 10 هزار بسته غذایی و 31 سری جهیزیه