مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-06دانش

پویایی نظام آموزش عالی در استفاده از نیرو های حق التدریسی است


ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره اساتید حق تدریسی گفت: هر سیستم آموزشی در دنیا هم کادر ثابت دارد و هم بر اساس نیاز موقت خود به جذب اساتید می پردازد، - رییس دانشگاه فنی حرفه ای گفت: وجود افرادی که به صورت حق التدریسی فعالیت می کنند ضروری است؛ بنابراین پویایی نظام آموزش عالی در این است که از این نیرو های فعال استفاده کند.

ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی حرفه ای در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره اساتید حق تدریسی گفت: هر سیستم آموزشی در دنیا هم کادر ثابت دارد و هم بر اساس نیاز موقت خود به جذب اساتید می پردازد، دانشگاه همواره نیاز به یک سری افراد خبره دارد که در قالب زمان موقت به ارائه دروس در ترم های مختلف بپردازد.

رایج شده است که به این نیرو های حق تدریسی، اساتید حق تدریس گفته شود، درصورتی که بهتر است یک نام گذاری کنیم که بار حقوقی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در تمام نظام های آموزشی وجود افرادی که ثابت نیستند، طبیعی است؛ اظهار کرد: ممکن است دانشگاه یک سری دروس را اکنون ارائه کند و برای آموزش آن ها نیاز به استاد داشته باشد، اما پس از مدتی با تغییر رشته های خود، دیگر نیاز به آن اساتید نداشته باشد؛ بنابراین در این میان وجود افرادی که به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی نظام آموزش عالی در استفاده از نیرو های حق التدریسی است

پویایی نظام آموزش عالی در استفاده از نیرو های حق التدریسی است