مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:002020-08-06فرهنگي

برگزیدگان رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی «تب ریز» معرفی می شوند


مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: داوری آثار رسیده به رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی (تب ریز) به پایان رسیده و در آستانه روز خبرنگار از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

- تبریز- مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی گفت: داوری آثار رسیده به رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی (تب ریز) به پایان رسیده و در آستانه روز خبرنگار از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی شفیعی اظهار داشت: پس از انتشار فراخوان رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی (تب ریز)، شاهد استقبال گسترده اصحاب رسانه استان بودیم که بیش از 300 اثر با موضوع رویداد و در محورهای تعریف شده به دبیرخانه واصل شد.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی ادامه داد: آثار رسیده در بخش های گزارش، یادداشت و مقاله، مصاحبه – گفتگو، گزارش تصویری و عکس خبری، تیتر، اینفوگرافیک و چند رسانه ای بوده که بیشترین آثار مربوط به بخش مصاحبه و گزارش بوده است.

وی با بیان این که داوری آثار رسیده به رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی (تب ریز) به پایان رسیده و در آستانه روز خبرنگار از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد، گفت: قرار است همزمان با این مراسم از کادر درمانی استان نیز به دلیل مجاهدت در عرصه مقابله با ویروس کرونا تجلیل به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی «تب ریز» معرفی می شوند

برگزیدگان رویداد رسانه ای آذربایجان شرقی «تب ریز» معرفی می شوند