مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-06سياسي

گلرو: جهاددانشگاهی کشور را به استقلال علمی رسانده است


نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با بیان اینکه کار و فعالیت جهادی در هر عرصه ای به استقلاب و خودباوری ختم می شود گفت: جهاددانشگاهی با کار و فعالیت جهادی در عرصه علم، - ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با بیان اینکه کار و فعالیت جهادی در هر عرصه ای به استقلاب و خودباوری ختم می شود گفت: جهاددانشگاهی با کار و فعالیت جهادی در عرصه علم، کشور را به استقلال علمی در برخی حوزه ها رسانده است.

عباس گلرو در آستانه فرارسیدن 16 مرداد، چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی بعد از انقلاب اسلامی ایران و در راستای تحقق شعار استقلال و خودباوری در عرصه علم و فناوری شکل گرفت، کشور ما بعد از انقلاب اسلامی با وجود مراکز مهم علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مانند جهاددانشگاهی در عرصه علم و فناوری رشد یافت.

وی افزود: به حمدالله و با جهاد علمی که بعد از انقلاب آغاز شد، به اعتراف بسیاری از مراکز علمی معتبر دنیا، کشور ما در تولید علم در دنیا صاحب رتبه و جایگاه بالایی است، و این نتیجه همان شعار استقلال، خودباوری و خود اتکایی است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از ده ها و صدها و شاید هزاران نبوغ ایرانی در تولید علم در دنیا است، خاطرنشان کرد: نبوغ ایرانی در هر جا و هر جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلرو: جهاددانشگاهی کشور را به استقلال علمی رسانده است

گلرو: جهاددانشگاهی کشور را به استقلال علمی رسانده است