مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 22:252020-08-05سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای زندانبانی هنرمندانه


سرپرست اداره کل زندان های خوزستان در نشست ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر این اداره کل، بر ضرورت بسیج همه امکانات به منظور تحقق تحول در ساختار زندانبانی مبتنی بر اصلاح و تربیت برای تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل زندان های خوزستان در نشست ستاد کاهش آسیب رفتارهای پرخطر این اداره کل، بر ضرورت بسیج همه امکانات به منظور تحقق تحول در ساختار زندانبانی مبتنی بر اصلاح و تربیت برای تبدیل زندان ها به آموزشگاه نیکی ها تاکید کرد.

علی نظری در این نشست با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دیدگاه های مسئولین و کارشناسان حاضر در جلسه، به بازدید اخیر دکتر حاج محمدی رییس سازمان زندان های کشور و هیات همراه از زندان های استان اشاره کرد و گفت: سرزده بودن بازدید به سبب آماده سازی کار زندانبانی برای قرار گرفتن همیشگی در بستر کیفیت و وظیفه محوری است تا تمام 24 ساعت مجموعه عملکرد خود را به شکل مناسب انجام دهد و این، نیازمند تحول ضروری در فرآیندهای انجام کار و شتاب و پیشرفت در تمام سطوح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل زندان های خوزستان، وی فرهنگ سازی را لازمه حرکت و ایجاد تحول و پویایی دانست و بیان کرد: نگاه به عملکرد و جایگاه هر بخش از دستگاه در محورهای مختلف ارزیابی عملکرد، باید ابزاری برای رفع مشکلات و ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای زندانبانی هنرمندانه

استفاده از همه ظرفیت ها برای زندانبانی هنرمندانه