مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 18:452020-08-05اقتصادي

تفاهم نامه 3 هزار میلیارد ریالی توسعه متوازن بندرماهشهر امضا شد


تفاهم نامه 3 هزار میلیارد ریالی توسعه متوازن بندرماهشهر شامل طرح های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی امضا شد.

- غلام رضا شریعتی  امشب در آیین امضای تفاهم نامه اجرای طرح های توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر، اظهار داشت: امنیت ضامن حضور سرمایه گذار، اشتغال و وپویایی در جامعه است، در صورت نبود امنیت، اشتغال زایی نیز محقق نمی شود، نباید فراموش کرد که امنیت، زیرساخت توسعه است، چرا که در زمان برقراری آرامش ما شاهد رشد و پویایی خواهیم بود، از این رو باید برای پایداری امنیت در جامعه تلاش کرد.

وی افزود: صنعت در سراسر دنیا در ابتدا نسبت به محیط پیرامون خود بی توجه بود، اما با ارتقای دانش به مرور فعالان این حوزه دریافتند که در کنار سرمایه گذاری بایستی در قبال جامعه احساس مسئولیت داشته باشند.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم کسب رضایت مندی مردم در سرمایه گذاری های صنعتی خاطرنشان کرد: صنعت اگر به دنبال تاثیرگذاری و سودآوری است باید به دنبال رضایت مندی مردم باشد، در صورتی که این موضوع محقق نشود، سرمایه گذاری می تواند زیان آور نیز باشد، باید دقت شود که با ورود تکنولوژی پیشرفته، سطح جامعه متناسب با آن ارتقا یاید.

شریعتی در ادامه با بیان اینکه اجرای مسئولیت های اجتماعی بخش جدانشدنی صنعت است، عنوان کرد: خوشبختانه رابطه پذیرش بین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه 3 هزار میلیارد ریالی توسعه متوازن بندرماهشهر امضا شد

تفاهم نامه 3 هزار میلیارد ریالی توسعه متوازن بندرماهشهر امضا شد