مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-05اقتصادي

پیاده راه فردوسی غرفه بندی نمی شود


شهردار سنندج با رد شایعه احداث غرفه اعلام کرد که هیچ غرفه ای در این مکان احداث نخواهد شد و تنها برنامه ریزی هایی برای شب بازار در این مکان شده است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج با رد شایعه احداث غرفه اعلام کرد که هیچ غرفه ای در این مکان احداث نخواهد شد و تنها برنامه ریزی هایی برای شب بازار در این مکان شده است.

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج امروز(15 مرداد) در ادامه بازدید نمایندگان احزاب کشور از پروژه های عمران شهری سنندج اظهار کرد: پروژه پیاده راه فردوسی در چند سال گذشته در دستور کار قرار داشت و مطالعات اولیه توسط دانشگاه کردستان انجام شده بود.

وی افزود: خیابان فردوسی شریان مرکزی شهر سنندج به حساب می آید و از ابتدای سال تصمیم احداث پیاده راه گرفتیم.

شهردار سنندج با بیان اینکه نوسازی تاسیسات زیرساختی کهنه این مسیر اعم از فیبر نوری و شبکه آب و فاضلاب و غیره درحال انجام است تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بومی استان است و در دو شیف صبح و شب درحال فعالیت هستند.

وی عنوان کرد که هر دو روز یکبار 50 متر از راسته مغازه داران جهت عملیات ترمیم و نوسازی آب و فاضلاب تعطیل می شود که به زودی این پروژه نیز به اتمام می رسد.

صیدی یادآور شد که طول خیابان فردوسی600 متر و عرض آن نیز 24 متر است که یک لایت سواره رو 5 متری برای عبور ماشین امدادی و دو پیاده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده راه فردوسی غرفه بندی نمی شود

پیاده راه فردوسی غرفه بندی نمی شود