مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-05سياسي

دعوت رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام از کشورهای اسلامی برای کمک به لبنان


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورهای اسلامی را به کمک و یاری رساندن به مردم و دولت مصیبت دیده لبنان دعوت کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم لبنان بوده و در این فاجعه مهیب و غمبار نیز از هیچگونه کمکی به آنان دریغ نخواهد کرد.

- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشورهای اسلامی را به کمک و یاری رساندن به مردم و دولت مصیبت دیده لبنان دعوت کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم لبنان بوده و در این فاجعه مهیب و غمبار نیز از هیچگونه کمکی به آنان دریغ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز عصر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با تبریک ولادت امام هادی (ع) و تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت:عید غدیر خم عید بزرگ شیعیان و بلکه همه مسلمین است .

ولایت، باطن نبوت و امام نور سماوات و ارض است که باید در بزرگداشت و تکریم عید بزرگ آن، نهایت کوشش های خالصانه و صادقانه خویش را به عمل آوریم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عیدی بالاتر از عید ولایت نیست گفت: ولایت مسیری روشن در هدایت بشر و همه عوالم وجود است و باید شاکر باشیم از اینکه در محیطی پرورش یافته ایم که فرصت و مجال درک حقیقت انسانی را به واسطه ولایت اهل بیت (ع) بدست آورده است و باید شکر حق بگذاریم که ما را از متمّسکین به ولایت امیر مؤ منان علی (علیه السلام ) قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام از کشورهای اسلامی برای کمک به لبنان

دعوت رییس مجلس تشخیص مصلحت نظام از کشورهای اسلامی برای کمک به لبنان