مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:402020-08-05اقتصادي

روستای اسکندان اسکو ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین قطب تولید روسری کلاقه ای را دارد


با توجه به قابلیت های ویژه روستای اسکندان و پیشینه تولید، این روستا ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین قطب و کارگاه تولید روسری کلاقه ای در کشور را دارد و می تواند به عنوان مطرح ترین روستا از لحاظ زنجیره تولید شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو گفت: با توجه به قابلیت های ویژه روستای اسکندان و پیشینه تولید، این روستا ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین قطب و کارگاه تولید روسری کلاقه ای در کشور را دارد و می تواند به عنوان مطرح ترین روستا از لحاظ زنجیره تولید شود.

بابک رضی منش روز چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای اسکندان اسکو، اظهار کرد: مدیریت روستایی و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با شناسایی ظرفیت های روستا برای بارور کردن اقتصاد روستایی تلاش کنند.

وی افزود: مدیریت روستایی با توجه به راهبردهای کلان اقتصادی، تمرکز خود را بر توسعه محورهای اقتصادی روستاها برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار قرار دهند.

رضی منش ادامه داد: در راستای ساماندهی و احیای صنعت تولید ابریشم و کلاقه ای در روستای اسکندان، 4000 متر مربع فضا جهت توسعه تولید روسری کلاقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که علل مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها در سطح شهرستان در حال مطالعه است، بیان کرد: یکی از مهم ترین علل مهاجرت معکوس، توجه و تمرکز ویژه دولت به توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای اسکندان اسکو ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین قطب تولید روسری کلاقه ای را دارد

روستای اسکندان اسکو ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین قطب تولید روسری کلاقه ای را دارد