مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:252020-08-05سياسي

خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ هستند


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ هستند، گفت: خبرنگاران حرفه ای مانع رسوخ اخبار غیر موثق به سطح جامعه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آیینه دار پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار ان فعال حوزه دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: با گسترش فضای مجازی خیلی ها تصور می کنند، می توانند در عرصه اطلاع رسانی گام بردارند در حالی خبرنگاری یک کار حرفه ای است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: با مقایسه برخی مطالب و اخبار نشر یافته در فضای مجازی با اخبار موثق رسانه ها به راحتی می توانیم، تفاوت بین یک کار خبری غیرحرفه ای و حرفه ای را مشاهده کنیم.

آیینه دار ادامه داد: گاه نشر موضوعی یک مجموعه و یا یک شهر را به هم ریخته و یا به عکس باعث آرامش آن می شود و از این جهت مسئولیت خبرنگاری را بسیار حساس و خطیر می دانیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ یک کشور هستند، افزود: خبرنگاران دلسوز هرگز نمی گذارند اخبار نامربوط و غیر موثق به سطح افکار عمومی رسوخ پیدا کرده و آرامش جامعه را به هم بزند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران خراسان جنوبی یک کادر خبری سالم، بی حاشیه و فعال هستند و البته کار مطالبه گری خود را به عنوان پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ هستند

خبرنگاران سربازان و مدافعان گمنام عرصه فرهنگ هستند