مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-05سياسي

توزیع 730بسته کمک معیشتی میان خانواده های آسیب دیده از کرونا در بخش «رخ»


فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ از توزیع 730 بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند و محروم آسیب دیده از بیماری کرونا در بخش رخ خبر داد و گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت 50 بسته کمک معیشتی نیز میان این خانواده ها توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی بسیج ناحیه رباط سنگ، محسن فتوحیان از توزیع 730 بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند و محروم  آسیب دیده از بیماری در بخش رخ توسط بسیج رباط سنگ تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه پیرو فرمان حضرت آقا به مرحله اجرایی درآمد، افزود: پس از اعلام این فرمان مبارک، یک خیزش عمومی، وحدت، کمک و همدلی و سخاوتمندی ملت شریف ایران و مردم بخش رخ را شاهد هستیم.

فتوحیان با بیان اینکه مردم از آنچه که در اختیار داشته دریغ نکرده و کمک کردند تا افراد نیازمند احساس کمبود و یا ناراحتی نکنند، ادامه داد: فرهنگ اسلامی و انقلاب در قالب این کمک های داوطلبانه تجلی زیبایی یافته است.

فرمانده بسیج رباط سنگ بخش رخ با اشاره به اینکه مرحله دوم رزمایش بزرگ مؤمنانه در راستای کمک به افراد نیازمند در سطح منطقه آغاز شده است، تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور در سطح منطقه رخ  نیز این رزمایش مواسات و همدلی عملیاتی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 730بسته کمک معیشتی میان خانواده های آسیب دیده از کرونا در بخش «رخ»

توزیع 730بسته کمک معیشتی میان خانواده های آسیب دیده از کرونا در بخش «رخ»