مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-05اقتصادي

کارگران با «شیفت ایثار» به رزمایش خدمت پیوستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ علیرضا محمدی در جمع خبرنگاران از اجرای هماهنگ مرحله دوم رزمایش کمکهای مؤمنانه ویژه قشر کارگری در این استان خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش حدود پنج میلیارد ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک مؤمنانه انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران استان بوشهر اظهار کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر با برگزاری مرحله اول رزمایش کمکهای مؤمنانه و تأیید امام خامنه ای و تأکید ایشان بر لزوم استمرار این نهضت خدمت رسانی، از چهاردهم مرداد همزمان و هماهنگ با رده های مشابه خود در سراسر کشور اقدام به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمکهای مؤمنانه در دو قالب شیفت ایثار ویژه کارگران و دست یاریگر ویژه کارفرمایان کرد.

وی تصریح کرد: این رزمایش در رده های کارگری سراسر استان با همت و تلاش کارگران بسیجی، کارفرمایان و رده های مقاومت کارگری برگزار شد که در مجموع به میزان چهار میلیارد و 875 میلیون ریال به نیازمندان قشر کارگری کمک مؤمنانه انجام شده است.

محمدی به تشریح کمک های انجام شده این سازمان در مرحله دوم رزمایش کمک های مؤمنانه پرداخت و گفت: در این رزمایش 269 نفر از کارگران و کارکنان با درخواست خود بخشی از حقوق و اضافه کار خود را برای کمک به تولید، صنعت و منافع ملی اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران با «شیفت ایثار» به رزمایش خدمت پیوستند

کارگران با «شیفت ایثار» به رزمایش خدمت پیوستند