مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-05ورزشي

نقش اتاق بازرگانی ایران-تاشکند درانتخاب سرمربی فراری ذوب


یکی از اعضای هیات مدیره ذوب آهن که با اتاق بازرگانی تهران تاشکند ارتباط دارد، می تواند به این سوال پاسخ بدهاد که چگونه جناب رادولوویچ که برای یک فصل 100 هزار دلار هم دستمزد نمی گرفت، - ذوبی‌ها در جریان بازی‌های لیگ نوزدهم توانستند یک قرارداد تاریخی را در فوتبال ایران به ثبت برسانند.

آن‌ها در دی ماه 98 توانستند با یک مربی که مهم‌ترین افتخار دوران مربیگری اش نشستن روی نیمکت تیم ملی لبنان بود، قرارداد خیره کننده 350 هزار دلاری ببندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، ذوبی‌ها لیگ نوزدهم را در حالی آغاز کردند که علیرضا منصوریان را در ادامه بازی‌های فصل قبل روی نیمکت خود داشتند، اما دیری نپایید نتایج ضعیف ذوبی‌ها باعث شد تا این مربی کنار برود و ذوبی‌ها به دنبال استخدام یک مربی جدید باشند.

اتفاقی که در روز‌های پایانی دی ماه 98 بالاخره افتاد و اصفهانی‌ها توانستند یک مربی ناآشنا برای فوتبالدوستان ایرانی را به خدمت بگیرند.

کسی که در کارنامه خود حضور در تیم‌هایی مانند پاختاکور ازبکستان و تیم ملی لبنان را داشت.

تا اینجا هیچ مسئله خاصی وجود نداشت و روند استخدام یک خارجی برای حضور در فوتبال ایران پیش رفت و می‌شد تصور کرد که باز هم یکی از تیم‌های ایرانی به دنبال خرید یک مربی هستند که در نهایت خرجی روی دست باشگاه گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اتاق بازرگانی ایران-تاشکند درانتخاب سرمربی فراری ذوب

نقش اتاق بازرگانی ایران-تاشکند درانتخاب سرمربی فراری ذوب