مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-05اقتصادي

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی یزد می پیوندد


عضو شورای اسلامی شهر یزد از پیوستن 12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جهانی یزد همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد.

- محسن عباسی هرفته در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری یزد در سال جاری، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است و در این راستا همزمان با عید سعید غدیرخم، 12 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر جهانی یزد می شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: این اتوبوس ها اسکانیا هستند و تاییدیه های استانداردهای جهانی آنها اخذ شده است.

عباسی هرفته با اشاره به خرید اتوبوس های جدید و ارائه خدمات به معلولان یزد بیان کرد: این اتوبوس ها مجهز به سیستم تنظیم ارتفاع استفاده است از این رو استفاده از آنها برای معلولان و افراد ناتوان، سالمندان و نیز کودکان راحت و بدون محدودیت است.

وی با اشاره به کاهش متوسط عمر ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد با پیوستن اتوبوس های جدید در چند مرحله عنوان کرد: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، ناوگان اتوبوس شهر یزد نوسازی شد و 100 درصد اتوبوس ها به سیستم سرمایشی مجهز شده اند.

عباسی هرفته ادامه داد: طی سه سال اخیر 39 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی یزد خریداری شده که 29 دستگاه آن در سال 97 و بقیه به تازگی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی یزد می پیوندد

12 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی یزد می پیوندد