مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-04سياسي

گزارش پژوهشی «بودجه خوب، قوه قضاییه کارآمدتر» منتشر شد


گزارش پژوهشی « بودجه خوب، قوه قضاییه کارآمدتر؛ بودجه ریزی مدرن برای قوه قضاییه» از سوی پژوهشکده مطالعات پایه پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

- گزارش پژوهشی بودجه خوب، قوه قضاییه کارآمدتر؛ بودجه ریزی مدرن برای قوه قضاییه از سوی پژوهشکده مطالعات پایه پژوهشگاه قوه قضاییه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، این گزارش پژوهشی که در قالب مطالعه تطبیقی است، توسط خانم ها فائزه عامری و عطیه جبرانی پژوهشگران پژوهشگاه قوه قضاییه انجام شده است.

این گزارش حاوی اطلاعات و دستورالعمل هایی کاربردی برای مأموران دولت، کارمندان قوه قضاییه و مدیران و مشاوران مالی – حقوقی است که به بررسی پروژه اصلاحات قضایی در کشورهای در حال توسعه می پردازند.

گزارش مزبور بر رویه های موفقی متمرکز است که سه کشور بریتانیا، فرانسه و نیوزلند در تدوین و اجرای بودجه قوه قضاییه و به طور خاص اداره دادگاه ها بکار گرفته اند.

بر پایه تجارب این کشورها نویسند بر این باور است که می توان از این تجارب برای کشورهای کمتر توسعه یافته که در آغاز راه اصلاحات قضایی هستند، نیز بهره گرفت.

نویسنده با بررسی اینکه چگونه بودجه ریزی در قوه قضاییه می تواند با به کارگیری فنون مدیریتی تقریبا پیچیده تر بهبود یابد، به این نتیجه رسیده است که رشد تقاضای هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش پژوهشی «بودجه خوب، قوه قضاییه کارآمدتر» منتشر شد

گزارش پژوهشی «بودجه خوب، قوه قضاییه کارآمدتر» منتشر شد