مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-04سياسي

عیادت شهردار و شورای شهر اندیشه از خبرنگار مهر


شهردار واعضای شورای اسلامی شهر اندیشه در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار از « ناصر رمضانی» خبرنگار خبرگزاری مهر عیادت کردند.

- شهریار- شهردار واعضای شورای اسلامی شهر اندیشه در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار از ناصر رمضانی خبرنگار خبرگزاری مهر عیادت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر غرب استان تهران از وی عیادت کرده و روز خبرنگار را تبریک گفتند.

شهردار اندیشه در این دیدار با اشاره به نقش پر رنگ خبرنگاران در راستای اعتلای اهداف بلند نظام و پیشرفت و توسعه متوازن شهرها گفت: خبرنگار چشم همیشه بیدار هر جامعه هستند و سخت کوشی این زحمت کشان بی شک بر همگان آشکار است و باید از تلاش های آنها همواره سپاسگزار باشیم.

علی ملکی ضمن قدردانی از تلاش ها ناصر رمضانی و اراده مثال زدنی وی در برابر بیماری افزود: قطعاً در مقابل بیماری ها روحیه و اراده و ایمان به خدا اثر بخش است و آقای رمضانی خوشبختانه این صفات را با کمک خدا کاملاً تقویت کرده است و امیدوارم هر چه زودتر به سلامتی خود را دست یابد و شاهد حضور پر رنگ ایشان مثل گذشته در عرصه خبری باشیم.

شهردار اندیشه همچنین از صبر و شکیبایی و ایستادگی همسر ناصر رمضانی نیز در راستای مراقبت و نگهداری از وی قدردانی کرد و گفت: صبر و اجر این زحمات قطعاً نزد خداوند است و ایشان بی شک در راستای این راه سخت و آزمایش الهی یار و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت شهردار و شورای شهر اندیشه از خبرنگار مهر

عیادت شهردار و شورای شهر اندیشه از خبرنگار مهر