مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:102020-08-04حوادث

ادامه آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس


با گذشت بیش از هشت ساعت از آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی کمرد شهرستان پردیس تلاش آتش نشانان پردیس، تهران، بومهن، جاجرود و رودهن برای اطفاء حریق ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، از ساعت 6 صبح امروز آتش سوزی گسترده و وسیعی در خیابان صنعت، منطقه صنعتی کمرد به وقوع پیوست که پیرو آن سه کارخانه را درگیر خود کرد.

  این کارخانه ها شامل یک سوله بزرگ انبار و نگهداری فر، اجاق گاز، یخچال، وسایل برقی و سایر اقلام بود که کاملاً دچار حریق شد.

سوله دیگر دچار حریق شده کارخانه تولید چسب و یک کارگاه مبل سازی نیز با حریق خفیفی مواجه شد.

هم اکنون آتش نشانان پس از 8 ساعت تلاش بی وقفه مشغول اطفاء حریق هستند و همچنان زبانه های آتش در برخی نقاط این سوله ها مشاهده می شود.

هادی درفکی مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در محل این آتش سوزی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد:  2 هزار و 500 مترمربع از سوله ها و انبارها دچار حریق گسترده شدند و حجم بالایی از وسایل و تجهیزات دپو شده و تجهیزات تولیدی کاملاً از بین رفت.

وی ادامه داد: پس از حضور تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر پردیس، به دلیل حجم بالای آتش سوزی، 6 ایستگاه از شهر تهران، ایستگاه های آتش نشانی بومهن، جاجرود، رودهن نیز برای اطفاء حریق به ما پیوستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس

ادامه آتش سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس