مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 08:502020-08-04سياسي

نیستی منابع طبیعی را رقم نزنیم


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان با اشاره به توسعه پایدار منابع طبیعی تجدید شونده، اظهار کرد: این اتفاق زمانی حاصل می شود که حفاظت و پایداری این منابع به عنوان اولین سرلوحه فعالیت های مدیریتی در عرصه تلقی شود، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان با اشاره به توسعه پایدار منابع طبیعی تجدید شونده، اظهار کرد: این اتفاق زمانی حاصل می شود که حفاظت و پایداری این منابع به عنوان اولین سرلوحه فعالیت های مدیریتی در عرصه تلقی شود، در غیر این صورت بهره برداری های بی رویه و نادرست از منابعی که دارای توان رویشی محدود هستند، این منابع ملی باارزش را دچار قهقرا و نیستی می کند.

محمد صادقی، امروز سه شنبه 14 مرداد به رسانه های گروهی گفت: این شهرستان با مساحت بیش از 934 هزار هکتار در قسمت شمال غرب استان قرار دارد که بیش از 95 درصد از مساحت آن را عرصه های منابع طبیعی تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه سالانه حداقل 30 هزار تن علوفه خشک به ارزش 600 میلیارد ریال در مراتع شهرستان سرایان تولید می شود، بیان کرد: این میزان تولید علوفه از 500 هزار هکتار از مراتع مفید شهرستان برداشت می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان تصریح کرد: از نظر ارزش ریالی سالانه حداقل 600 میلیارد ریال علوفه مرتعی، رایگان نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیستی منابع طبیعی را رقم نزنیم

نیستی منابع طبیعی را رقم نزنیم