مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-04سياسي

نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار می دهیم


جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) قمی در بیانیه ای با تاکید بر پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفتند:نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار می دهیم.

- قم - جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) قمی در بیانیه ای با تاکید بر پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفتند:نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) قمی در بیانیه ای با تاکید بر پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر التزام به مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفتند: از همه مداحان و وعاظ و مدیران می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گامی بلند در قدردانی از زحمت کشان عرصه سلامت و حفظ جان سوگواران سیدالشهدا برداشته شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی یامن اسمه دواء و ذکره شفاء السلام علیک یا اباعبدالله الحسین در آستانه ورود به ماه محرم الحرام، پیرو بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای لزوم تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا، در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس در مراسم و عزاداری ها بدینوسیله، لبیک و اطاعت تام خویش را، از اوامر، ولی امر مسلمین جهان به گوش امت عزیز اسلام می رسانیم، و از همه مداحان عزیز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار می دهیم

نظرات کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت را نصب العین قرار می دهیم