مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-04پزشكي

توسعه وسایل مورد نیاز کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ


طبق توافق سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت، توسعه وسایل مورد نیاز بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز طبق توافق سازمان بهداشت جهانی با وزارت بهداشت، توسعه وسایل مورد نیاز بیماری به نبود دستگاه سی تی اسکن مرتبط است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی ابراز امیدواری کرد که به زودی دستگاه سی تی اسکن 32 اسلایس پیشرفته در شهرستان کبودراهنگ راه اندازی و بسیاری از مشکلات مرتبط با این موضوع رفع شود.

وی با بیان اینکه گروه ارزیاب امروز با بازدید از امکانات موجود در خصوص روند بهبود امور تصمیم گیری کنند، با ستایش فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم ایران ضمن اشاره به تجربیات شخصی خود از بستری شدن در بیمارستان رضایت و اطمینان خود را از کیفیت خدمات بهداشتی ارائه شده در ایران بیان داشت.

نماینده سازمان بهداشت جهانی با یادآوری اینکه بعد پایان تحصیلات دانشگاهی به فعالیت در بیمارستان های کوچک و کسب تجربه بیشتر علاقه داشته است، ابراز امیدواری کرد که وضعیت بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان کبودراهنگ که با هماهنگی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شده است با کمک سازمان بهداشت جهانی روز به روز بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه وسایل مورد نیاز کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ

توسعه وسایل مورد نیاز کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) کبودراهنگ