مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-04سياسي

آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند/تشکیل شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم


جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند که مقام معظم رهبری اعلام کردند که این کار موجب می شود تحریم آنها به ثمر برسد و یکی از مصادیق تحریف حقایق، - وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام به مردم است.

سرهنگ محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز 14 مردادماه در مراسم تجلیل از شهدای شاخص کشوری بسیج کارمندان در استان و تکریم و معارفه مسئول بسیج کارمندان کرمان اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه رزمایش کمک مومنانه، مرحله دوم کار در دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد و در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر نیز کار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از فردا(15 مرداد) توزیع کمک های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا آغاز خواهد شد.

نظری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقدامات امریکا در منطقه تصریح کرد: امریکایی ها در راستای اهداف خود در منطقه، در کوتاه مدت خسته کردن و به ستوه در آوردن ملت را دنبال می کنند و سیاه نمایی های آنها با اجرای رزمایش کمک مومنانه و امیدافزایی در بین مردم و جوانان نقش بر آب می شود.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکایی ها در راستای اهداف میان مدتشان از طرق مختلف تلاش می کنند ما را از پیشرفت های علمی باز بدارند و هدف بلندمدت آنها ورشکستگی اقتصادی ایران، انز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند/تشکیل شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم

آمریکا تحریف حقایق را دنبال می کند/تشکیل شورای سیاست گذاری ترویج مکتب حاج قاسم