مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-04اقتصادي

تجهیز تاسیسات و منابع آب شهرستان مبارکه به سیستم تله متری


در سال جاری 13 باب مخزن، 7 فقره چاه و 20 دستگاه فلومتر در 5 شهر کرکوند، مبارکه، زیباشهر، دیزیچه و طالخونچه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان مجهز به سیستم تله متری شدند.

- ایسنا/اصفهان مدیر آبفا شهرستان مبارکه گفت: در سال جاری 13 باب مخزن، 7 فقره چاه و 20 دستگاه فلومتر در 5 شهر کرکوند، مبارکه، زیباشهر، دیزیچه و طالخونچه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان مجهز به سیستم تله متری شدند.

مرتضی یادگاری افزود: هم اکنون تمام تاسیسات آبی شهرستان تا شعاع 40 کیلومتری در مرکز منطقه، از طریق سیستم تله متری به صورت آنلاین مورد بررسی و کنترل قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با راه اندازی سیستم تله متری وقوع حوادث در شبکه آبرسانی در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در سه ماهه اول سال گذشته 246 مورد حوادث در شبکه آب به وقوع پیوست، در حالیکه این رقم در مدت مشابه سال جاری به 217 مورد کاهش یافته است.

مدیر آبفا شهرستان مبارکه با اشاره به کاهش حوادث انشعابات آب، گفت: در 3 ماهه نخست سال گذشته 517 مورد حادثه در انشعابات آب در شهرستان مبارکه صورت گرفت در حالیکه با راه اندازی سیستم تله متری در تاسیسات و منابع آبی در شهرستان این رقم در مدت مشابه سال جاری به 410 مورد رسید که بیانگر کاهش 20درصدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز تاسیسات و منابع آب شهرستان مبارکه به سیستم تله متری

تجهیز تاسیسات و منابع آب شهرستان مبارکه به سیستم تله متری