مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 01:402020-08-03پزشكي

زنجان صاحب مسیر دوچرخه‎سواری می شود


طبق هماهنگی به عمل آمده قرار است، مسیر دوچرخه سواری در شهر زنجان برای تردد دوچرخه سواران و در راستای کاهش استفاده از خودرو ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امروز دوچرخه سواری به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سرگرمی های محبوب در سراسر جهان است و این ورزش نقش مهمی در سلامتی دارد به طوری که خطر بیماری قلبی را کاهش داده و باعث کاهش وزن می شود.

در ایران مسیرها، جاده ها و راه های بسیار زیبایی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص و دیدنی های فوق العاده ای دارند، اما آنطور که از اخبار جدید منتشر شده برمی آید، قرار است که در زنجان نیز مثل برخی از شهرهای کشور، مسیر دوچرخه سواری ایجاد شود.

هرچند که پیش از این طرحی با عنوان سه شنبه های بدون خودرو در حال اجرا بود و مردم و مسؤولان تلاش می کردند در این روز بدون خودرو در شهر و در محل کار خود حاضر شوند، اما طبق گفته مسؤولان این بار قرار است که مسیر مشخصی برای دوچرخه سواری در شهر زنجان تعیین شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: قطعا ایجاد مسیر دوچرخه سواری به سلامتی بیشتر شهروندان کمک خواهد کرد.

دوچرخه سواری و پیاده مداری با رویکرد فرهنگسازی محمدعلی حمزه پور در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به اینکه پیگیری ایجاد مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان صاحب مسیر دوچرخه‎سواری می شود

زنجان صاحب مسیر دوچرخه‎سواری می شود