مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 16:402020-08-03بين الملل

الکاظمی به ایزدی ها قول داد: پرونده ربوده شدگان آنها را بین المللی کند


نخست وزیر عراق امروز، دوشنبه قول داد برای یافتن ایزدی های ربوده شده تلاش کند و تلاش ها برای یافتن آنها را به تلاش های بین المللی گره بزند.

- الکاظمی به ایزدی ها قول داد: پرونده ربوده شدگان آنها را بین المللی کند نخست وزیر عراق امروز، دوشنبه قول داد برای یافتن ایزدی های ربوده شده تلاش کند و تلاش ها برای یافتن آنها را به تلاش های بین المللی گره بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، در بیانیه دولت عراق آمده است: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در دیدار با هیئتی از نجات یافتگان ایزدی از ساکنان شهرستان سنجار، روستای کوجو و مناطق اطراف گفت: جنایت وحشیانه در حق ایزدی ها را در آن روز شوم سوم اوت 2014 به دست گروهک داعش و شرایط دشواری که در پی اشغال مناطق شان شاهد بودند، به یاد می آورم.

الکاظمی تاکید کرد: آنچه ایزدی ها در معرض آن قرار داشتند درد نژادی بی تکرار است و جنایتی وحشتناک که مورد توجه جامعه جهانی است و جهان با این پرونده اعلام همستگی کرد.

او بر لزوم تلاش برای زنده نگه داشتن این جنایت در بین نسل های آینده تاکید کرد و این مساله را منعکس کننده وحشی بودن داعش و قهرمانی نیروهای امنیتی دانست که بر تروریسم پیروز شدند و وطن را آزاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی به ایزدی ها قول داد: پرونده ربوده شدگان آنها را بین المللی کند

الکاظمی به ایزدی ها قول داد: پرونده ربوده شدگان آنها را بین المللی کند