مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-03سياسي

دانشجویان با مطالبه گری و توان علمی به توسعه پیشوا شتاب دهند


مطالبه گری یکی از ویژگی های متمایز دانشجویان است و این قشر در شناسایی، بررسی و رفع مشکلات به کمک مسؤولان آمده و یک بازوی توانمند برای شتاب دهی به فرآیند توسعه و آبادانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در دومین جلسه از نشست های مطالبه گرایانه بسیج دانشجویی استان تهران اظهار کرد: دانشجویان به ویژه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فعال با توجه به مشکلات و دشواری های حاکم بر کشور، باید در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی حضور داشته و اثرگذار باشند.

وی افزود: مجموعه شهرستان این آمادگی را دارد که از ظرفیت علمی و تخصصی دانشگاه ها و مراکز علمی همچنین تشکل های دانشجویی برای پیشبرد امورات بهره بگیرد.

فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: مطالبه گری یکی از ویژگی های متمایز دانشجویان است و این قشر در شناسایی، بررسی و رفع مشکلات به کمک مسؤولان آمده و یک بازوی توانمند برای شتاب دهی به فرآیند توسعه و آبادانی هستند.

عباسی بیان کرد: پیشوا دارای کمبودهای فراوانی است و با گذشت 10 سال از ارتقای آن به شهرستان همچنان بخشی از این مشکلات پابرجا بوده که حل آن ها مستلزم پیگیری جدی و هم افزایی مسؤولان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با مطالبه گری و توان علمی به توسعه پیشوا شتاب دهند

دانشجویان با مطالبه گری و توان علمی به توسعه پیشوا شتاب دهند