مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-03حوادث

کشف 727 کیلوگرم انواع مخدر در کردستان/جمع آوری 144 معتاد متجاهر در استان


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان گفت: 727 کیلوگرم مواد مخدر در چهار ماهه اول امسال در استان کشف و ضبط شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در دو هفته اخیر غیر از شهرستان های بیجار و بانه، تعداد 144 معتاد متجاهر در استان جمع آوری شده که از این تعداد 31 نفر در سنندج و  103 نفر مربوط به دیگر شهرستان ها است.

وی گزارشی از اقدامات هفته مبارزه با مواد مخدر در استان را ارائه داد و  گفت: ساماندهی معتادان متجاهر در شرایط بیماری کمپ های اعتیاد مدتی در استان تعطیل شده بود اما به دلایل پیامدهایی از جمله  ایجاد ناامنی این قشر در ابعاد مختلف، احتمال ناقل بودن افراد متجاهر، انتقال بیماری به سایر افراد و الگوپذیری جوانان از افراد مصرف کننده مواد در ملاء عام و مکان های عمومی و آسیب پذیری برخی خانواده ها در مقابل آنان، این افراد جمع آوری شده و در کمپ مشخص وابسته به بهزیستی به سر می برند.

وی به ضرورت راه اندازی کمپ ماده 16 در استان کردستان جهت جمع آوری معتادان متجاهر گریزی زد و گفت: با ایجاد اردوگاهی جهت ساماندهی معتادان متجاهر با پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 727 کیلوگرم انواع مخدر در کردستان/جمع آوری 144 معتاد متجاهر در استان

کشف 727 کیلوگرم انواع مخدر در کردستان/جمع آوری 144 معتاد متجاهر در استان