مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 11:302020-08-03اجتماعي

مدارس غیرانتفاعی فقط با رعایت استانداردها امکان ثبت نام دانش‎آموزان را دارند


اگر مدارس غیرانتفاعی بر اساس نظر مهندسین مشاور، موارد و مشکلات فنی را رفع و استانداردها را رعایت کنند خواهند توانست دانش‎آموزان را ثبت نام کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر آموزش وپرورش کاشمر گفت: اگر مدارس غیرانتفاعی بر اساس نظر مهندسین مشاور، موارد و مشکلات فنی را رفع و استانداردها را رعایت کنند خواهند توانست دانش‎آموزان را ثبت نام کنند.

علی طاهریان 13 مردادماه در جلسه شورای آموزش وپرورش کاشمر که در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: اگرچه همه ساله به آماده سازی فضای فیزیکی مدارس و شروع مطلوب سال و رفع کمبودها و تجهیزات می پرداختیم، اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا در کنار این دغدغه ها به توانمندسازی همکاران و تأمین تجهیزات مربوط به فضای مجازی و ارتباط معلم با دانش آموز هم پرداخته شده است.

وی بیان کرد: حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی، دانش آموزان کنکوری و دانش آموزان استثنایی و خاص از جمله مسائلی بوده که تدابیر لازم دارد اتخاذ می شود، هرچند در وضعیت قرمز نمی توانیم حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی را در مدرسه داشته باشیم از سویی امکان آموزش آنها از طریق فضای مجازی بسیار سخت و گاهأ غیرقابل تصور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غیرانتفاعی فقط با رعایت استانداردها امکان ثبت نام دانش‎آموزان را دارند

مدارس غیرانتفاعی فقط با رعایت استانداردها امکان ثبت نام دانش‎آموزان را دارند