مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-03سياسي

پاسخ به ابهامات احکام وقف و انفال/ مقررات مرتبط باید در کنار هم بررسی شوند


با ارجاع به قانون، پاسخ جامع و کاملی درباره وقف دماوند داد و تاکید کرد که استناد به یکی از قوانین بدون ذکر مواد بعدی یا استثنائات و تخصیص های بعدی نمی تواند پاسخگوی سوالات علمی و ابهامات باشد و عموما موجب نتیجه گیری و .

- مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف- با ارجاع به قانون، پاسخ جامع و کاملی درباره وقف دماوند داد و تاکید کرد که استناد به یکی از قوانین بدون ذکر مواد بعدی یا استثنائات و تخصیص های بعدی نمی تواند پاسخگوی سوالات علمی و ابهامات باشد و عموما موجب نتیجه گیری و اظهارنظر ناقص یا ناصحیح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی باقرزاده-مدیرکل اسناد و ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه- با بیان اینکه از نظر ما هم حکم وقف محترم است و هم حکم انفال، درباره ابهامات در بحث وقف و انفال اظهار کرد: قانون ملی شدن جنگل ها مصوب سال 1341 که در راستای انقلاب سفید پهلوی دوم به همراه قانون اصلاحات ارضی فرمانش صادر شد، همان زمان با مخالفت مراجعی از جمله حضرت امام خمینی (ره) روبه رو شد.

وی افزود: در ماده یک این قانون اشاره دارد به اینکه از تاریخ تصویب این تصویبنامه قانونی عرصه و اعیانی تمامی جنگل ها و مراتع و بیشه های طبیعی و اراضی جنگلی کشور، جزو اموال عمومی محسوب و متعلق به دولت است ولو اینکه قبل از این تاریخ افراد آن را مترصف شده و سند مالکیت گرفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به ابهامات احکام وقف و انفال/ مقررات مرتبط باید در کنار هم بررسی شوند

پاسخ به ابهامات احکام وقف و انفال/ مقررات مرتبط باید در کنار هم بررسی شوند