مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-03حوادث

وقوع 8 مورد حادثه و حریق در سمنان/10 نفر نجات یافتند


مدیرعامل آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی 48 ساعت گذشته هشت مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، گفت: طی این مدت 10 نفر مرد و زن از حوادث مختلف نجات یافتند.

- سعید اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته هشت مورد حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: آتش نشانی سمنان با حضور به موقع خود در تمامی این حوادث حضور یافته و امدادرسانی را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساندند.

وی بابیان اینکه بیشترین حوادث 48 ساعت گذشته با چهار مورد مربوط به حبس افراد در اماکن و آسانسور می شود، افزود: دو مورد آتش سوزی، دو مورد تصادف و واژگونی خودرو و یک مورد مربوط به گرفتن حیوانات موذی (زنبور) مجموع حوادث مدت مذکور است.

مدیرعامل آتش نشانی سمنان بابیان اینکه طی 48 ساعت گذشته 129 مورد تماس با سامانه آتش نشانی سمنان گرفته شده است، ابراز داشت: از این تعداد هشت مورد تماس عملیاتی شده است که آتش نشانان این سازمان همشهریان را امدادرسانی کردند.

اسماعیل پور ضمن بیان اینکه حوادث سطح شهر توسط آتش نشانان پوشش داده شده است، اضافه کرد: تعداد نجات یافتگان حوادث طی این دو شامل 10 نفر (مرد و زن) می شود که توسط نیروهای عملیاتی امدادرسانی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 8 مورد حادثه و حریق در سمنان/10 نفر نجات یافتند

وقوع 8 مورد حادثه و حریق در سمنان/10 نفر نجات یافتند